FAQ

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Velkommen til GEPARD.dk, her på siden har du mulighed for at købe lækkert kvalitets løbetøj, af vores eget mærke: GEPARD. Alle de varer du finder på siden, kan købes online her og nu.

Klik på en vare du er interesseret i og vælg størrelse og farve. Klik herefter på knappen "læg i indkøbskurven". Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på siden på samme måde.  

Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på "indkøbskurv".

Herefter skal du indtaste adresse du ønsker varen leveret til samt dine kontooplysninger.


Har GEPARD et katalog?

Ja, GEPARD har et katalog. Kontakt os på mail@gepard.dk


Kan jeg ringe til jer?

Vi foretrækker at blive kontaktet pr. email. Det giver os muligheden for at være effektive i besvarelsen af henvendelser. Det koster os mindre at svare på mails, og den besparelse bliver afspejlet i vores priser. 

Men foretrækker du at ringe til os, er du naturligvis velkommen til det på (+45) 33 22 11 22.
Telefonerne er åbne mandag - fredag fra 09:00 - 15:00.


Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Vi tager imod Dankort
Når du har valgt det kort du ønsker at betale med, vil du blive bedt om at oplyse:

- Kreditkortnummer
- Udløbsdato
- Kontrolcifre

Når de respektive felter er udfyldt korrekt, kan GEPARD gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på "godkend". beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra GEPARD. Du vil ved modtagelsen af bestillingen modtage en faktura.


Er det sikkert at handle med kreditkort online?

Hos GEPARD beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internettet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som, i juridisk forstand, kan betragtes som bindende. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen.

Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos GEPARD.


Kan jeg ringe til jer?

Vi foretrækker at blive kontaktet pr. email. Det giver os muligheden for at være effektive i besvarelsen af henvendelser. Det koster os mindre at svare på mails, og den besparelse bliver afspejlet i vores priser.

Men foretrækker du at ringe til os, er du naturligvis velkommen til det på (+45) 33 22 11 22.
Telefonerne er åbne mandag - fredag fra 09:00 - 15:00.


Har I en butik?

Nej, vi har ikke nogen butik. Vi er en 100% Internet baseret virksomhed.

​Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?

Ordrer afsendes indenfor 1-4 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, ar det er en bestillingsvare med længere bestillingstid. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-4 hverdage efter ordreafsendelse.


Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder GEPARD sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet når bestillingsvarerne er på lager.

 

Priser ved fragt og ekspedition:

GLS Pakke shop er prisen 47,50 kr. Pakken leveres til den nærmeste pakkeshop som kunden har valgt.
GLS Erhverv er prisen 54,50 kr. Pakken leveres til din arbejdsplads.
GLS Privat er prisen 67,50 kr. Pakken leveres til din hjemmeadresse.
Post Nord er prisen 59,00 kr. Pakken leveres til den adresse kunden har anført.

 


Kan jeg ændre i min ordre?

Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.


Hvornår trækker i pengene?

Vi trækker først pengene, når ordren er afsendt.


Hvad skal jeg betale i fragt?

GLS Pakke shop er prisen 47,50 kr. Pakken leveres til den nærmeste pakkeshop som kunden har valgt.
GLS Erhverv er prisen 54,50 kr. Pakken leveres til din arbejdsplads.
GLS Privat er prisen 67,50 kr. Pakken leveres til din hjemmeadresse.
Post Nord er prisen 59,00 kr. Pakken leveres til den adresse kunden har anført.


Kan jeg hente mine varer direkte på jeres lager?

Ja, dette kan godt lade sig gøre efter forudgående aftale med GEPARD.

Adressen er: Pilbrodalen 13, 8660 Skanderborg


Kan jeg komme forbi og returnere eller bytte en vare?

Ja, du kan komme forbi og returnere dine varer på adressen:
Pilbrodalen 13, 8660 Skanderborg, efter aftale med virksomheden.

Du har fuld returret.


Jeg har brug for at bytte en vare

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Varebeløbet krediteres din konto indenfor 7 dage.

Du bedes vedlægge information om dit navn og fakturanummer, gerne skrevet på en bytte- og returnota. Har du handlet med Dankort eller kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Klik her for at gå til bytte- og returnota.


Jeg har brug for at returnere en vare

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den. Du skal selv betale returfraften for varer der returneres. Varebeløbet krediteres din konto indenfor 7 dage.

Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, og at du ønsker pengene tilbage, gerne skrevet på en bytte- og returnota. har du handlet med dankort eller kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen, overdrage varen til postvæsenet, eller returnere den på vores adresse

Klik her for at gå til bytte- og returnota.


Der er en mangel eller fejl på en vare - reklamation

GEPARD kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bør varen returneres hurtigst muligt. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen, gerne skrevet på en bytte- og returnota.

Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage.

Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. I alle tilfælde bliver udlagt porto refunderet. Ved reklamation sendes varerne til GEPARD.

Klik her for at gå til bytte- og returnota.